Gå til sidens indhold

Indhold er hentet

Indhold er hentet

Case

En energisk tilgang til kundeoplevelsen

Hybrid Greentech er på en mission. De vil have 100 % vedvarende energi inden 2050. Og gennem ekspertviden inspirerer de virksomheder til at blive grønne pionerer, der investerer i elektrisk energilagring.

Skrevet af:

Indhold er hentet

Ved hjælp af den nyeste forskning og viden inden for deres felt har Hybrid Greentech skabt et AI-software, som gør det let for andre virksomheder at investere i energilagring. 


Virksomhedens fornemste opgave er at rådgive deres kunder til at vælge det rigtige energianlæg for at sikre bedst mulig ydeevne og omsætning. Noget, der kræver en veldefineret tilgang til deres kunder.  


Netop optimeringen og digitaliseringen af kundehåndteringen har Hybrid Greentech samarbejdet med Erhvervshus Sjælland og projektet Bliv:Digital om:

 
”Da virksomheden voksede, blev det hurtigt tydeligt, at det var nødvendigt at få sat kunderejsen i system. Her var vi allerede i tæt kontakt med Erhvervshus Sjælland. Valget faldt derfor naturligt på dem som sparringspartnere, så vi kunne blive klædt på til at vælge og opsætte et såkaldt Customer Relation Management-system” forklarer Rasmus Rode Mosbæk, direktør for Hybrid Greentech. 

Sparring gennem hele processen 


Bliv:Digital er et tilbud om at løfte medarbejdernes digitale kompetencer gennem sparring, medfinansiering og specialisthjælp. Der er således fokus på alle trin i processen for digitalisering. Noget, Rasmus Rode Mosbæk genkender: 


”Hos Hybrid Greentech går det stærkt, og Erhvervshus Sjælland har derfor været meget behjælpelige med digitaliseringen af vores kundehåndtering. Gennem Bliv:Digital har vi fået hjælp til at definere vores behov inden for CRM-systemer, til udbudsprocessen – og til at søge finansielle midler. Således har vores medarbejdere modtaget et værdifuldt kompetenceløft. Bliv:Digital dækkede desuden 50 % af omkostninger i forbindelse med uddannelsen af medarbejderne.” 

En mere strømlinet infrastruktur 


Hybrid Greentech er vant til at arbejde med infrastrukturer, når det gælder energilagring. Og gennem forløbet med Bliv:Digital har de nu også fået udformet en langt mere skræddersyet, digital infrastruktur, når det kommer til den måde de styrer deres kunder: 


”Gennem sparringen med Bliv:Digital har vi fået defineret vores salgsprocesser, og det har været langt nemmere at definere kunderejsen. Vi kan evaluere vores performance og opsætte mål for omsætningen. Alt kan måles og vejes. Dén hjælp har vi vægtet højt,” fortæller Rasmus Rode Mosbæk. 

Vil du også blive digital? 


Bliv:Digital henvender sig til små og mellemstore virksomheder, der gerne vil øge produktiviteten gennem digitale løsninger og giver mulighed for medfinansiering af 50% af op til 100.000 kr. til sidemandsoplæring eller sparring i en tidsbegrænset periode. 

Indhold er hentet

Bliv:Digital er en del af programmet Enter:Digital, der udbydes af Erhvervshusene med Erhvervshus Fyn som operatør i samarbejde med de øvrige Erhvervshuse, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole samt Dansk Design Center. Enter:Digital er tildelt af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse og finansieret af Decentrale Erhvervsfremmemidler.

Indhold er hentet