Gå til sidens indhold

Indhold er hentet

Indhold er hentet

Case

Klar digital kommunikation hos Micro Technic

En stigende efterspørgsel hos Micro Technic A/S efter en komplet IoT-løsning, medførte at virksomheden udviklede IoT platformen Skylark.live. Med smvPRO-programmet har virksomheden fået lagt en klar strategi for virksomhedens kommunikation på de digitale medier.

Udbydes i samarbejde mellem:

Indhold er hentet

Micro Technic A/S er en dansk elektronikproducent, der siden 1977 har produceret og udviklet industriel elektronik til danske og udenlandske kunder. I virksomhedens forretningsområde IoT (Internet of Things), udbød man tidligere udelukkende hardware løsninger, men flere og flere kunder ønskede en løsning, som kunne gøre dem i stand til at lave flådestyring med mere for alle deres IoT-enheder.

Det medførte at Micro Technic udviklede IoT platformen Skylark.live, således at virksomheden kunne tilbyde en komplet IoT-løsning. Platformen indsamler data fra kundernes processer og maskiner, og giver dem derigennem vigtig viden og mulighed for at optimere og træffe mere bæredygtige valg.

Skylark differentierer sig fra Micro Technics traditionelle marked og salgsproces, og en af udfordringerne med det nye forretningsområde var, hvordan Micro Technic skulle kommunikere det ud til markedet. Gennem Erhvervshus Fyn ansøgte virksomheden derfor smvPRO-programmet og har nu fået lagt en klar strategi for virksomhedens kommunikation på de digitale medier.

Hør CEO Frank Max Laursen fortælle om deres forløb

Støttet af:

Indhold er hentet